sobota, 14 listopada 2015

Obiecane pytanie

Kochani,
Jesli nie czytaliście jeszcze ostatniego rozdziału to najpierw to zróbcie, a potem dopiero wróćcie do tego postu.






Chodzi o to, że (jak możecie się już spodziewać) w następnym rozdziale między Gideonem i Gwendolyn dojdzie do... Zbliżenia. Moje pytanie do Was brzmi: 
Czy chcecie opis tej sceny czy mam ją pominąć?
Chcę uszanować Wasze zdanie na ten temat, jeśli większość z Was będzie przeciw, to nie napiszę, albo przynajmniej nie wrzucę, bo moja przyjaciółka zakopie mnie żywcem, jeśli nie dam jej tego do przeczytania ;) 
Proszę o odpowiedzi w komentarzach :) 

21 komentarzy:

  1. Moim zdaniem możesz dodać, a jeśli nie to czy mogłabyś wtedy wysłać na maila? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz opisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz dodać. Inaczej cie na mierze i dopadne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musisz to napisać, bo jak nie to cie dopadne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodaj, albo mi wyślij. Jeśli zdecydujesz się nie dodawać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasne, że dodaj. Ten, kto po prostu zechce, to to ominie. Chociaż widząc inne komentarze, nie sądzę, by któś je ominął;)<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jasne, że dodaj. Ten, kto po prostu zechce, to to ominie. Chociaż widząc inne komentarze, nie sądzę, by któś je ominął;)<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodaj. Jak nie to mi wyślij. Chcę przeczytać pełen rozdział. 😉
    Już się nie mogę doczekać NEXT u

    OdpowiedzUsuń
  9. Jasne, że dodaj opis xD Jak ktoś nie chce, to pominie

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak dodaj proszę cie . Rozdzial świetny kiedy bedzie nastepny ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosze napisz kolejny rozdział nie wytrzymam 😭

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiesz może mniej więcej kiedy dodasz?? :DD :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy next? :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiesz już kiedy dodasz nowy post?:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Dodaj:) A wiesz już kiedy dodasz nowego posta? Niecierpliwie czekamy!

    OdpowiedzUsuń