wtorek, 30 czerwca 2015

Zaległe LIEBSTER BLOG AWARD

Kochani,
jak mogliście już zauważyć nigdy wcześniej nie odpowiadałam na nominacje do LBA.
Nie robiłam tego umyślnie, złośliwie, po prostu nie miałam zbyt wiele czasu w ciągu tego roku szkolnego. 
Jestem za wszystkie nominacje bardzo wdzięczna i w końcu zebrałam się, żeby to rozpisać :)

Jako że nie lubię nominować blogów w innej tematyce niż ten, który akurat nominowano, a nie wolno wybierać tych, które cię wybrały, nie będę wypisywać tych jedenastu blogów. 
W zamian za to zadam pytania Wam, czytelnikom :)
Ale to na koniec.

W ramach przypomnienia: Nominacje są otrzymywane od innych blogerów, za „dobrą robotę". Jest dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów. Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała, dalej ty nominujesz 11 osób, oczywiście informujesz ich o tym oraz zadajesz 11 pytań. Nie nominujemy bloga osoby, która cię nominowała.

Dziękuję za nominacje Paulina Patrycja (nie wiem czy powinnam to odmienić, ale dziękuję właściwie za 4 razy na 3 różnych blogach ;)) i Isenoferet.


Pytania od Paulina Patrycja:

1 nominacja:
  1. Dlaczego taka tematyka bloga?
  2. Jakie są twoje ulubione lody?
  3. Masz jakieś ulubione zwierze (EGZOTYCZNE)?
  4. Jakby wszystkie książki były rzeczywistością, to do jakiej grupy byś chciał/ chciała należeć?
  5. Jaki jest twój ulubiony film?
  6. Bogactwo czy prawdziwa miłość?
  7. Co robisz w wolnym zasie?
  8. Truskawki czy maliny?
  9. Biały czy czarny?
  10. Dobra książka czy ploteczki z przyjaciółkami?


 1. Ponieważ czułam niedosyt po skończeniu Trylogii i postanowiłam spróbować własnych sił w pisaniu. To było pierwsze opowiadanie, które zaczęłam pisać i przez długi czas go nie publikowałam.
2. Biała czekolada i sorbet malinowy <3
3. Tygrys.
4. Chyba o to chodzi - Potterhead. Zawsze. :)
5. Pfff... Jednego chyba nie uda mi się wybrać... No ale kilka ulubionych to tak:
Harry Potter (wszystkie części)
Duma i uprzedzenie
Szklana pułapka (pierwsze 3 części)
Przeminęło z wiatrem
Maria Antonina
Diabeł ubiera się u Prady
Ostatni skaut
Czekolada
Erin Brockovich
Sposób na teściową
Plan B
Na pewno, być może
Juno
Uwierz w ducha
Julie & Julia
Życie od kuchni
Nowożeńcy
To właśnie miłość
Pitch Perfect
TED
Lol
Now is good
i wiele, wiele innych :)

6. Prawdziwa miłość.
7. Czytam, piszę, spotykam się ze znajomymi, słucham muzyki... Chociaż głównie myślę nad tym "a co by było gdyby..."
8.  Maliny.
9. Oba. Najlepiej obok siebie ;)
10. Zależy w jakim jestem nastroju.


 2 nominacja:
  1. - Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
  2. - Masz jakieś ulubione zwierzę, a jeśli tak to jakie?
  3. - Czego oczekujesz od przeznaczenia?
  4. - W jakiej książce chciał(a)byś się znaleźć (Poza DA)?
  5. - Co cię najbardziej denerwuje?
  6. - Co lubisz robić w wolnych chwilach?
  7. - Jakiego zespołu muzycznego najczęściej słuchasz?
  8. - Masz rodzeństwo?
  9. - Starszy brat czy młodsza siostra?
  10. - Jaki jest twój ulubiony dzień tygodnia?
  11. - Dlaczego założyłaś/ łeś bloga?

1. Wiosna.
2. Nie umiem się zdecydować między kotem i psem, ale poza tym to jest jeszcze świnka miniaturka (wiem, dziwne ;))
3. Dobrych kart losu?
4.  W serii o Harrym Potterze, Trylogii Czasu, Hopeless lub serii, której tytuł po angielsku brzmi "Slammed", a po polsku wszystko jest źle przetłumaczone.
5. Mój młodszy brat i zachowania niektórych gimnazjalistek... Plus popisy chłopaków przed dziewczynami.
6. Odpowiadałam na to pytanie wyżej :)
7. W ostatnich tygodniach "The Avett Brothers"
8. Młodszego brata
9. Starszy brat.
10. Sobota
11. Bo chciałam zobaczyć, czy ludziom choć trochę spodoba się to, co piszę :)


3 nominacja:
  1. Co cię skłoniło do założenia bloga?
  2. Dlaczego wybrałaś/łeś akurat tę tematykę do opisania w opowiadaniach?
  3. Jakie są twoje ulubione książki?
  4. Jakie są twoje ulubione filmy?
  5. Co wybierasz: film, dobra książka czy ploteczki?
  6. Jaki jest twój ulubiony kolor?
  7. Jakie jest twoje ulubione zwierzę?
  8. Jaka jest twoja pasja?
  9. Czym kierujesz się w życiu?
  10. Jakie masz marzenie i czy dążysz do jego spełnienia?
  11. Co ostatnio czytałaś/łeś?

1. Odpowiadałam już wyżej
2. Odpowiadałam już wyżej
3. No trochę tego jest...
seria o Harrym Potterze
seria "Slammed"
Hopeless
Trylogia Czasu
Percy Jackson
Duma i uprzedzenie
Wszystkie książki Johna Greena
i wiele, wiele innych...

4. Odpowiadałam już wyżej
5. Dobra książka lub "ploteczki"(ale to zależy z kim)
6. Czerwony
7. Odpowiadałam już wyżej
8. Pisanie
9. Intuicją
10. Nie mogę powiedzieć, bo się nie spełni ;)
11. Serię "Slammed" <3


4 nominacja:
  1. Co sądzisz o mojej twórczości?
  2. Czy masz jakieś uwagi co do moich blogów?
  3. Jaki jest twój ulubiony cytrus?
  4. Jakie miejsce chciał/a byś odwiedzić w ciągu wakacji?
  5. Czujesz to że są już wakacje?
  6. Jaka jest twoja ulubiona książka?
  7. Co cię zainspirowało do założenia bloga o takiej tematyce?
  8. Jakie jest twoje największe marzenie. 
  9. Czy twoim zdaniem mam szanse na wybicie się jako pisarka?
  10. Jaka jest twoja ulubiona czekolada?
  11. Jaki smak lodów najbardziej lubisz?

1. Gdyby nie niektóre błędy, to naprawdę dobrze by się to czytało ;) Masz dużo dobrych pomysłów i aż żal byłoby ich nie wykorzystać, ale musisz uważać, żeby nie próbować mieszać tych pomysłów. Najpierw kończ jedną myśl, potem zaczynaj kolejną :)
2. Trochę irytuje mnie wygląd twojego nowego bloga. Zdjęcie w tle jest identyczne, nawet czcionka jest podobna i gdyby nie treść można by je pomylić. Nie chce być złośliwa, ale właśnie to mnie denerwuje.
3. Mandarynka
4. Indie
5. Zaczynam czuć ;)
6. Odpowiadałam już wyżej
7. Miałam za dużo pomysłów, żeby trzymać to w sobie, inspirowało mnie wszystko
8. Jak już mówiłam, nie mogę powiedzieć, bo się nie spełni ;)
9. Jeśli popracujesz nad tym, o czym pisałam wyżej, to dlaczego nie?
10. Każda ;)
11. Odpowiadałam już wyżej.


5 nominacja:
 1. Co robisz, kiedy nie czytasz/ piszesz?
2. Kiedy przychodzą ci do głowy nowe pomysły?
3. Ulubiony gatunek muzyczny?
4. Wolisz własne książki czy wypożyczone z biblioteki?
5. Ulubiona para z jakiejś serii?
6. Ulubiony pisarz?
7. Gdzie chciałabyś mieszkać, gdy dorośniesz?
8. Czy wiążesz przyszłość z pisaniem?
9. Twoje marzenie?
10. Gdybyś mogła przeżyć życie głównego bohatera jakiejś książki, kogo byś wybrała?
11. Piszesz od razu na komputerze, czy przepisujesz np. z zeszytu?


1. Spotykam się ze znajomymi albo śpię.
2. Wtedy kiedy najmniej się tego spodziewam. Najczęściej w nocy, kiedy powinnam spać.
3. Nie mam takiego, słucham wszystkiego po trochu... No, może poza rapem
4. Własne, zdecydowanie
5. Gideon i Gwendolyn z Trylogii
Will i Laken z "Slammed"
Holder i Sky z "Hopeless"
i jeszcze kilka innych...

6. Colleen Hoover
J.K.Rowling
John Green

7. W Londynie <3
8. Chciałabym
9. Jak już mówiłam wyżej, nie mogę powiedzieć, bo się nie spełni ;)
10. Gwendolyn lub Sky lub Laken lub Hermiona Granger ;)
11. Od razu na komputerze. Albo zapisuję sobie "na szybko" w notatkach w telefonie.


I to koniec. Udało mi się :D 
Jeszcze raz dziękuję za wszystkie nominacje :)

A teraz pytanie do Was, kochani:
Czy chcielibyście, żebym coś zmieniła? W sposobie mojego pisania, w wyglądzie bloga, czy w jakiejkolwiek innej dziedzinie?
Jeśli tak, to piszcie w komentarzach :)

9 komentarzy:

  1. Nie, wszystko jest OK

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za szczere odpowiedzi. ;)
    Nie mam uwag co do twojego bloga może poza jedną. Ciężko wytrzymać tyle czasu bez kolejnych rozdziałów. Dodawaj częściej posty!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :)
      Postaram się jak najczęściej dodawać rozdziały, szczególnie teraz, w wakacje :)

      Usuń
  3. Kiedy następny rozdział? Dodaj jak najszybciej...plllllllllliiiiiiikssssssss

    Wierna Fanka

    OdpowiedzUsuń
  4. RoztrzepanaJakNikt15 lipca 2015 14:53

    Ja chce nastepny rozdzial ;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdział pojawi się prawdopodobnie po weekendzie, bo do soboty nawiedzam Paryż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. RoztrzepanaJakNikt15 lipca 2015 22:13

      To bardzi sie ciesze :D Miłego nawiedzania :3

      Usuń
  6. Świetny rozdział ��kiedy next ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy można spodziewać się kolejnego rozdziału?!

    OdpowiedzUsuń